KONKURS NA NAJPIĘKNIEJSZY TORT KOMUNIJNY ROZSTRZYGNIĘTY !

 
Z niezmierną przyjemnością pragnę ogłosić,
iż zwyciężczyniami konkursu na NAJPIĘKNIEJSZY TORT KOMUNIJNY,
który zorganizowany został dzięki uprzejmości sponsora: SWEET CAKE
 
są:
 
 
W konkursie oddano 81 głosów w głosowaniu wewnętrznym (między uczestnikami):

górny wiersz zawiera numery tortów,
dolny ilość zebranych głosów.
 
*****
 
Jako, że konkurs cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem także wśród osób,
które nie brały w nim udziału, ale oddały swoje głosy postanowiłam przyznać:
NAGRODĘ PUBLICZNOŚCI, którą otrzymuje:
 
która otrzymała 8 głosów od osób niezależnych.
 
 
******
Na moją skrzynkę mailową otrzymałam bardzo dużo maili, w których były głosy
tylko na torty 37 i 39 ( dokładnie to 14 maili).
 
Myślę, że wiąże się to z pewną próbą manipulacji wyniku, którą podjęła osoba,
która owe zdjęcia nadesłała.
 
Dlatego na forum informuję, iż głosy te zostały unieważnione.
 
Mam nadzieję, że owa osoba zrozumie moją decyzję.
 
 
ZWYZIĘCOM BARDZO SERDECZNIE GRATULUJĘ I ZAPRASZAM
DO SKONTAKTOWANIA SIĘ ZE SPONSOREM W CELU USTALENIA
SPOSOBU ODEBRANIA WYBRANYCH PRZEZ WAS NAGRÓD.
 
ANNA KRYSIAK - proszę o kontakt mailowy na moją skrzynkę katalogtortow@gmail.com
 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

CIASTECZKA PODZIĘKOWANIA NA KOMUNIĘ holy communion gifts cookies